FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli potrzebujesz uzyskać więcej informacji o konkretnym produkcie, skontaktuj się z nami, korzystając z jednej z formy kontaktu opisanych na stronie Kontakt.

Faktura VAT zostanie wysłana w wersji papierowej, którą dołączymy do paczki.

Spróbuj skorzystać z pola wyszukiwania, wpisując konkretną frazę. Jeśli nie znalazłaś w ten sposób produktu, spróbuj wpisać inną frazę albo spróbuj wyszukać produktu po kategorii.

  1. Po dodaniu produktu do koszyka przejdź na stronę koszyka
  2. Wybierz sposób wysyłki produktu
  3. Kliknij przycisk 'Przejdź do kasy’
  4. Uzupełnij pola z danymi
  5. Następnie polecamy zarejestrować konto, umożliwi to Państwu:
    – śledzenie stanu zamówienia
    – w łatwy sposób przeglądać historię zakupów
    – składanie przyszłych zamówień szybciej
  6. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, zaznacz pole 'Wystaw fakturę VAT’ i uzupełnij dane
  7. Następnie wybierz sposób płatności
  8. Kliknij przycisk 'kupuję i płacę’
  9. Opłać zamówienie zgodnie z wybraną formą płatności

Kod kuponu możesz wpisać w dwóch miejscach:

  • Po przejściu do koszyka
  • Po przejściu z koszyka do podsumowania zamówienia

Dbamy o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych. Nasz sklep stosuje protokół szyfrowania danych SSL, który skutecznie zabezpiecza dane.

Oczywiście, duża część klientów zamawia u nas także telefonicznie. Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy kilka informacji:

  • Dane do wysyłki (imię, nazwisko, dane adresowe)
  • Dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)
  • Zamawiany produkt (nazwa, ilość sztuk)
  • Preferowany sposób płatności i zapłaty
  • Opcjonalnie dane do faktury VAT

Zamówienia telefoniczne prosimy składać na numer: 601 97 97 70

Po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru możliwy jest odbiór osobisty. Dokładny adres naszego sklepu znajduje się na stronie Kontakt.

Koszty wysyłki opisane są na stronie koszt i sposoby dostawy.

Tak, nasze paczki wysyłamy także za granicę. Sprawdź stronę koszt i sposoby dostawyaby dowiedzieć się więcej.

Jeśli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych od dnia nadania paczki, prosimy o sprawdzenie aktualnej lokalizacji paczki. W razie pytań prosimy o skontaktowanie się z nami.

Naszym klientom oferujemy 3 metody płatności:

  • Płatność przelewem tradycyjnym
  • Płatność szybkim przelewem Przelewy24
  • Płatność za pobraniem

Więcej informacji o dostępnych metodach płatności na stronie Koszt i sposoby dostawy.

Wszystkie płatności, również te zagraniczne muszą być dokonywane w polskich złotówkach.

W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym należy wysłać przelew na nasz rachunek bankowy:

Dane firmy:
AMG DE sp. z o.o.
ul. Jeziorki 7 66-435 Krzeszyce
nr konta PKO BP:
86 1020 1967 0000 8802 0140 0464

W tytule przelewu proszę o podanie numeru zamówienia.

Tak, towar można zwrócić w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Więcej informacji na stronie: reklamacje i zwroty.

Jeśli towar przyszedł wadliwy masz prawo do reklamacji. Możesz sprawdzić jak wygląda proces reklamacji na stronie: reklamacje i zwroty.

Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona przy odbiorze, spisz protokół szkody.

Jednak jeśli dopiero po odjeździe kuriera zauważysz, że zawartość jest uszkodzona masz wtedy 7 dni na zgłoszenie szkody. W tym przypadku zadzwoń do firmy kurierskiej, aby kurier jeszcze raz przyjechał, aby spisać protokół szkody. Możesz również skontaktować się z nami, a my postaramy się rozwiązać powstały problem.

Po ustaleniu telefonicznie terminu odbioru zamówienia mogą państwo odebrać swoje zamówienie pod adresem podanym na stronie Kontakt.

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty wystawiamy fakturę VAT. Wystarczy, że na etapie wpisywania danych adresowych zamówienia zaznaczysz pole 'Wystaw fakturę VAT’, po czym wpiszesz odpowiednie dane jak nazwa firmy, numer NIP oraz dane adresowe.

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane możesz dokonać jego modyfikacji. W momencie wysyłki zamówienia na wskazany adres modyfikacja jest niemożliwa. W celu jakiejkolwiek zmiany w zamówieniu (adresu, dodania produktu do zamówienia, zmiany koloru) , skontaktuj się z nami jak najszybciej. Najlepiej zrób to telefoniczne, dzwoniąc pod numer: 601 97 97 70. Możesz także spróbować skontaktować się z nami mailowo lub przez formularz kontaktowy.

Niestety na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Powodem braku dostępności produktu może być chwilowy brak towaru w naszym magazynie albo wycofanie produktu z obiegu.

Jeśli chcesz być na bieżąco, wyślij nam wiadomość mailową na adres: sklep@profryz.pl

W wiadomości podaj konkretne produkty, którymi jesteś zainteresowana, a my powiadomimy Cię w chwili pojawienia się produktów w naszym magazynie.

Jest możliwe, że przy zakładaniu zamówienia lub zakładania konta podałaś nieprawidłowy adres mailowy. W takim przypadku skontaktuj się do nas mailowo lub przez formularz kontaktowy, który możesz znaleźć na stronie Kontakt.

Zanim wyślesz do nas wiadomość prosimy o sprawdzenie, czy przypadkiem powiadomienie, potwierdzenie nie zostało uznane za spam.

Tak, anulowanie zamówienia jest możliwe. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, wystarczy, że jak najszybciej do nas zadzwonisz, podając numer zamówienia wraz z prośbą o anulowanie zamówienia oraz przesłanie mailowo informacji o chęci anulowania zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, należy zwrócić paczkę. Klient dokonuje zwrotu na własny koszt.

Nasze stany magazynowe uaktualniane są na podstawie danych z systemu magazynowego w wyniku cyklicznej synchronizacji stanów. W rzadkich przypadkach może się zdarzyć sytuacja, że produkt zostanie zakupiony przez dwie osoby w tym samym czasie.

Jeśli otrzymałeś powiadomienie o anulowaniu zamówienia może to oznaczać, że:
– termin płatności został przekroczony
– produkt został wycofany lub nie posiadamy go na magazynie
– zostały podane nieprawidłowe dane adresowe i nie możemy skontaktować się w celu korekty tych danych

W razie pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@profryz.pl

Tak, aby wysłać zamówienie na inny adres niż podany w danych do płatności, wystarczy, że na etapie wpisywania danych adresowych zaznaczysz pole 'Wysłać na inny adres?’ i wpiszesz nowy adres, na jaki zamówienie ma być wysłane.

Status realizacji zamówienia jest widoczny na naszej stronie dla klientów zarejestrowanych. Przejdź na stronę Moje konto --> zamówienia.

Po wysłaniu paczki otrzymają Państwo mailowo numer śledzenia przesyłki, który możecie sprawdzić na:

Oferujemy kilka sposobów w jaki mogą Państwo zapłacić:

  • tradycyjny przelew bankowy
  • szybki przelew Przelewy24
  • płatność za pobraniem

Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru produktów, przed złożeniem zamówienia.

Większość zamówień wysyłamy do 24h. Szczegóły na stronie: czas realizacji zamówienia.

Oczywiście, duża część klientów zamawia u nas także telefonicznie. Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy kilka informacji:

  • Produkty, które chcesz zamówić
  • Imię i nazwisko
  • Adres, na którym ma być wysłane zamówienie
  • Numer telefonu
  • Adres email
  • Opcjonalnie dane do faktury VAT

Tak, abyśmy mogli przyjąć i przystąpić do realizacji zamówienia potrzebujemy następujących informacji:

  • Produkty, które chcesz zamówić
  • Imię i nazwisko
  • Adres, na którym ma być wysłane zamówienie
  • Numer telefonu
  • Adres email
  • Opcjonalnie dane do faktury VAT

Chwilę po zakończeniu zakupów otrzymasz wiadomość mailową z potwierdzeniem wpłynięcia Twoje zamówienia do naszego sklepu.