Reklamacje

W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma prawo zareklamowania takiego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi (jeżeli towar ma wadę) lub gwarancji, o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny.

Przebieg procesu reklamacji

1. Formularz reklamacyjny

Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do paczki wraz z reklamowanym towarem

2. Wyślij paczkę

Odeślij towar na adres Jeziorki 7, 66-435 Krzeszyce

3. Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie w przypadku, gdy odstąpisz od umowy sprzedaży, w innych przypadkach nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:
Zgodnie z Twoim wyborem wymienimy towar na nowy lub zwrócimy środki za produkt lub go naprawimy lub obniżymy jego cenę, chyba, że naprawa lub wymiana na nowy będą niemożliwa lub zakupiony przez Ciebie towar zostanie wyczerpany. W takim przypadku masz prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.

Zwroty

Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży dla konsumentów

Chcesz zwrócić produkt? Nie ma problemu.

  • Mają Państwo prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).
  • Nie musisz podawać przyczyny zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – pomoże nam to rozwijać nasz serwis.
  • Zwrot płatności odbywa się w terminie do 14 dni, zwykle 2-3 dni robocze od otrzymania przez nas zwracanego towaru.

* W przypadku zwrotu kupionych rzeczy, korzystając z opcji jaką jest darmowa przesyłka, kupujący będzie obciążony kosztami przesyłki zgodnie z ustalonymi cenami.