FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę uzyskać więcej informacji o produkcie?

Jeśli potrzebujesz uzyskać więcej informacji o konkretnym produkcie, skontaktuj się z nami, korzystając z jednej z formy kontaktu opisanych na stronie Kontakt.

Kiedy otrzymam fakturę do zamówienia?

Faktura VAT zostanie wysłana w wersji papierowej, którą dołączymy do paczki.

Jak mogę najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Spróbuj skorzystać z pola wyszukiwania, wpisując konkretną frazę. Jeśli nie znalazłaś w ten sposób produktu, spróbuj wpisać inną frazę albo spróbuj wyszukać produktu po kategorii.

Jak robić zakupy w sklepie?
  1. Po dodaniu produktu do koszyka przejdź na stronę koszyka
  2. Wybierz sposób wysyłki produktu
  3. Kliknij przycisk ‚Przejdź do kasy’
  4. Uzupełnij pola z danymi
  5. Następnie polecamy zarejestrować konto, umożliwi to Państwu:
    – śledzenie stanu zamówienia
    – w łatwy sposób przeglądać historię zakupów
    – składanie przyszłych zamówień szybciej
  6. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, zaznacz pole ‚Wystaw fakturę VAT’ i uzupełnij dane
  7. Następnie wybierz sposób płatności
  8. Kliknij przycisk ‚kupuję i płacę’
  9. Opłać zamówienie zgodnie z wybraną formą płatności
Jak wprowadzić kupon rabatowy?

Kod kuponu możesz wpisać w dwóch miejscach:

  • Po przejściu do koszyka
  • Po przejściu z koszyka do podsumowania zamówienia
Czy zakupy w sklepie są bezpieczne?

Dbamy o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych. Nasz sklep stosuje protokół szyfrowania danych SSL, który skutecznie zabezpiecza dane.

Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?

Oczywiście, duża część klientów zamawia u nas także telefonicznie. Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy kilka informacji:

  • Dane do wysyłki (imię, nazwisko, dane adresowe)
  • Dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)
  • Zamawiany produkt (nazwa, ilość sztuk)
  • Preferowany sposób płatności i zapłaty
  • Opcjonalnie dane do faktury VAT
Na jaki numer telefonu składać zamówienia telefoniczne?

Zamówienia telefoniczne prosimy składać na numer: 601 97 97 70

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru możliwy jest odbiór osobisty. Dokładny adres naszego sklepu znajduje się na stronie Kontakt.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki opisane są na stronie koszt i sposoby dostawy.

Czy sklep realizuje wysyłkę za granicę?

Tak, nasze paczki wysyłamy także za granicę. Sprawdź stronę koszt i sposoby dostawyaby dowiedzieć się więcej.

Paczka się spóźnia co mam robić?

Jeśli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych od dnia nadania paczki, prosimy o sprawdzenie aktualnej lokalizacji paczki. W razie pytań prosimy o skontaktowanie się z nami.

Jakie są dostępne metody płatności?

Naszym klientom oferujemy 3 metody płatności:

  • Płatność przelewem tradycyjnym
  • Płatność szybkim przelewem Przelewy24
  • Płatność za pobraniem

Więcej informacji o dostępnych metodach płatności na stronie Koszt i sposoby dostawy.

W jakiej walucie można dokonać płatności?

Wszystkie płatności, również te zagraniczne muszą być dokonywane w polskich złotówkach.

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym należy wysłać przelew na nasz rachunek bankowy:

Dane firmy:
AMG DE sp. z o.o.
ul. Jeziorki 7 66-435 Krzeszyce
nr konta PKO BP:
86 1020 1967 0000 8802 0140 0464

W tytule przelewu proszę o podanie numeru zamówienia.

Czy mogę zwrócić towar?

Tak, towar można zwrócić w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Więcej informacji na stronie: reklamacje i zwroty.

Co mam zrobić, jeśli zamówiony produkt jest wadliwy?

Jeśli towar przyszedł wadliwy masz prawo do reklamacji. Możesz sprawdzić jak wygląda proces reklamacji na stronie: reklamacje i zwroty.

Co zrobić jeśli towar zostanie uszkodzony podczas transportu lub przesyłka będzie uszkodzona?

Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona przy odbiorze, spisz protokół szkody.

Jednak jeśli dopiero po odjeździe kuriera zauważysz, że zawartość jest uszkodzona masz wtedy 7 dni na zgłoszenie szkody. W tym przypadku zadzwoń do firmy kurierskiej, aby kurier jeszcze raz przyjechał, aby spisać protokół szkody. Możesz również skontaktować się z nami, a my postaramy się rozwiązać powstały problem.

Gdzie mogę odebrać zamówienie osobiście?

Po ustaleniu telefonicznie terminu odbioru zamówienia mogą państwo odebrać swoje zamówienie pod adresem podanym na stronie Kontakt.

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty wystawiamy fakturę VAT. Wystarczy, że na etapie wpisywania danych adresowych zamówienia zaznaczysz pole ‚Wystaw fakturę VAT’, po czym wpiszesz odpowiednie dane jak nazwa firmy, numer NIP oraz dane adresowe.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane możesz dokonać jego modyfikacji. W momencie wysyłki zamówienia na wskazany adres modyfikacja jest niemożliwa. W celu jakiejkolwiek zmiany w zamówieniu (adresu, dodania produktu do zamówienia, zmiany koloru) , skontaktuj się z nami jak najszybciej. Najlepiej zrób to telefoniczne, dzwoniąc pod numer: 601 97 97 70. Możesz także spróbować skontaktować się z nami mailowo lub przez formularz kontaktowy.

Czy mogę zamówić produkty, które aktualnie są niedostępne?

Niestety na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Powodem braku dostępności produktu może być chwilowy brak towaru w naszym magazynie albo wycofanie produktu z obiegu.

Jeśli chcesz być na bieżąco, wyślij nam wiadomość mailową na adres: [email protected]

W wiadomości podaj konkretne produkty, którymi jesteś zainteresowana, a my powiadomimy Cię w chwili pojawienia się produktów w naszym magazynie.

Nie otrzymałem powiadomienia/potwierdzenia ze sklepu. Co mam zrobić?

Jest możliwe, że przy zakładaniu zamówienia lub zakładania konta podałaś nieprawidłowy adres mailowy. W takim przypadku skontaktuj się do nas mailowo lub przez formularz kontaktowy, który możesz znaleźć na stronie Kontakt.

Zanim wyślesz do nas wiadomość prosimy o sprawdzenie, czy przypadkiem powiadomienie, potwierdzenie nie zostało uznane za spam.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, anulowanie zamówienia jest możliwe. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, wystarczy, że jak najszybciej do nas zadzwonisz, podając numer zamówienia wraz z prośbą o anulowanie zamówienia oraz przesłanie mailowo informacji o chęci anulowania zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, należy zwrócić paczkę. Klient dokonuje zwrotu na własny koszt.

Otrzymałam informację, że produkt jest niedostępny, chociaż był dostępny, gdy go zamawiałam. Dlaczego?

Nasze stany magazynowe uaktualniane są na podstawie danych z systemu magazynowego w wyniku cyklicznej synchronizacji stanów. W rzadkich przypadkach może się zdarzyć sytuacja, że produkt zostanie zakupiony przez dwie osoby w tym samym czasie.

Złożyłem zamówienie, ale zostało ono anulowane. Dlaczego?

Jeśli otrzymałeś powiadomienie o anulowaniu zamówienia może to oznaczać, że:
– termin płatności został przekroczony
– produkt został wycofany lub nie posiadamy go na magazynie
– zostały podane nieprawidłowe dane adresowe i nie możemy skontaktować się w celu korekty tych danych

W razie pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: [email protected]

Czy zamówienie mogę wysłać na inny adres?

Tak, aby wysłać zamówienie na inny adres niż podany w danych do płatności, wystarczy, że na etapie wpisywania danych adresowych zaznaczysz pole ‚Wysłać na inny adres?’ i wpiszesz nowy adres, na jaki zamówienie ma być wysłane.

Gdzie mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia jest widoczny na naszej stronie dla klientów zarejestrowanych. Przejdź na stronę Moje konto --> zamówienia.

Po wysłaniu paczki otrzymają Państwo mailowo numer śledzenia przesyłki, który możecie sprawdzić na:

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Oferujemy kilka sposobów w jaki mogą Państwo zapłacić:

  • tradycyjny przelew bankowy
  • szybki przelew Przelewy24
  • płatność za pobraniem
Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru produktów, przed złożeniem zamówienia.

Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Większość zamówień wysyłamy do 24h. Szczegóły na stronie: czas realizacji zamówienia.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Oczywiście, duża część klientów zamawia u nas także telefonicznie. Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy kilka informacji:

  • Produkty, które chcesz zamówić
  • Imię i nazwisko
  • Adres, na którym ma być wysłane zamówienie
  • Numer telefonu
  • Adres email
  • Opcjonalnie dane do faktury VAT
Czy mogę złożyć zamówienie przez e-mail?

Tak, abyśmy mogli przyjąć i przystąpić do realizacji zamówienia potrzebujemy następujących informacji:

  • Produkty, które chcesz zamówić
  • Imię i nazwisko
  • Adres, na którym ma być wysłane zamówienie
  • Numer telefonu
  • Adres email
  • Opcjonalnie dane do faktury VAT
Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?

Chwilę po zakończeniu zakupów otrzymasz wiadomość mailową z potwierdzeniem wpłynięcia Twoje zamówienia do naszego sklepu.