Czas realizacji zamówienia
Tylko sprawna wysyłka
Kupując u nas możesz być pewny, że dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało wysłane w ciągu 24h po zakupie. Jednak w niektórych przypadkach czas ten może się wydłużyć.
Co się składa na czas realizacji zamówienia?
Główny wpływ na czas realizacji Twojego zamówienia jest wybrana forma płatności. Dla szybkiego przelewu przez operatora Przelewy24 oraz przez wybór płatności za pobraniem czas realizacji zamówienia jest skrócony do minimum. W sytuacji, gdy zdecydujemy się na wybór płatności przelewem tradycyjnym, zamówienie będzie wysłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Najczęściej wydłuża to czas realizacji zamówienia o 1 dzień roboczy.
Co oznacza podana przy produkcie informacja o dostępności produktu w ciągu 48h?
Wysyłka w 48h jest to przybliżony maksymalny czas w ciągu, którego Twoje zamówienie zostanie skompletowane oraz wysłane po potwierdzeniu dostępności takich produktów u naszych dostawców. Dotyczy to produktów z etykietą 48h, zazwyczaj są to produkty z kategorii meble.
Co oznacza podana przy produkcie informacja o dostępności produktu na zamówienie?
Są to produkty z możliwością wyboru poszczególnych komponentów, obić, skajów itp. oraz takie produkty, które nie są na stanie. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność produktów, a następnie powiadamiany klienta o możliwym terminie dostawy.
Specjalne okoliczności
W okresach nadzwyczajnych, takich jak okresy świąteczne, lub w sytuacjach, na które nasz sklep nie ma wpływu, jak trudne warunki drogowe czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.
Odpowiedzialność
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za powstałe opóźnienia lub niedostarczenie towaru, które zostało spowodowane przez firmy kurierskie albo błędnym lub niedokładnym adresem, który został podany przez klienta.
Pytania
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące czasu realizacji zamówienia, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego albo telefonicznie na numer 601 97 97 70.